Egy amatőr triatlonos élete

Egy amatőr triatlonos élete

Évértékelés, új évi célok

2018. január 03. - Norbert Kocsis

Kicsit eltűntem, de az év utolsó két hónapja a szinte teljes pihenésről szólt sport szempontból. 

2017 nagyon jól sikerült, minden úgy alakult, ahogy szerettem volna, sőt, várakozáson felül. Sikerült 9:26-ot menni egy teljes távú versenyen Roth-ban és kvalifikálni az Xterra VB-re, igaz ki nem utaztam.

Az évben 198km-t úsztam, bringáztam 9271km-t és futotta, 1411-et. Mellette volt kis kirándulás meg erősítés is, de nem jelentős a mennyisége. Azt hisszem ezzel kimaxoltam a mennyiséget, amit munka mellett meg lehet csinálni és nagyon-nagyon köszönöm Adri segítségét, mert ez nélküle nem menne!

Az eloszlás nem tipikusan triatlonos, de fő cél megis csak az, hogy élvzzem és a versenyeken is jöjjenek az eredmények.

2018-ban nagy változás, hogy egyesületi tagok leszünk a berlini Wasserratten club-ban. Az ok főleg a társaság és az úszás, mert az az igazán lyukas számunk Adrival. Kiderül mennyit fog segíteni. A fő cél pedig az Ironman Tallinn Észtországban augusztusban. Jó lenne a jelenlegi legjobb időmet megközelíteni, de majd májusban, a valódi komoly felkészülés kezdetén okosabbak leszünk :) Jelenleg a forma nem a legjobb, kicsit magas még a pulzus terhelés alatt, de azért egy félmaraton 800m szinttel is megy 2 óran belül.

Mindenkinek egészségben, kilóméterben és sikerben gazdag új évet kívánunk!

A bejegyzés trackback címe:

https://triatlonparos.blog.hu/api/trackback/id/tr4913546635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása